default

Hotely

Udržte si své zákazníky po celé roky

První vjem návštěvníka hotelu je velice důležitý a může ovlivnit jeho další pobyt v hotelu. První smysly, které dávají signály jsou zrak a čich. Pokud je tedy hotel zcela nový, útulný, hezky vybavený je to první dobrý signál, druhým musí být správná vůně, která vytvoří emoci a ta se v mozku společně s vizuální emocí uloží. Tím dokážete eliminovat potřebu zákazníka vyhledávat různé nedostatky. Tyto pozitivní emoce jsou dále v mozku uloženy a mohou výrazně přispět k opakované návštěvě zákazníka.

Hodně hoteliérů vliv vůní na člověka podceňuji a o to více prostředků musí vynakládat na získávání klientů.

Řešení interiérových vůní v hotelech je zcela individuální a neexistuje jedno pravidlo, kterým by se dalo řídit například, jak vybrat správné vůně nebo kde umístit přístroje.

Důležitou vlastností je vždy zdravotní nezávadnost vůní.

Unsere Referenzen

Referenzen

Sind Sie interessiert?

Kontaktieren Sie uns unter +43 650 71 00 918 oder schreiben Sie uns eine Nachricht. Wir beraten Sie gern.